وکیا Nokia مقایسه می کند : کیفیت دوربین لومیا Lumia 925 در برابر آیفون iPhone 5

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

نوکیا برنامه تجاری جدیدی برای لومیا ۹۲۵ منتشر کرد که نشان دهنده قابلیت دوربین این دستگاه و رقابت آن با آیفون ۵ می باشد. ویدئوی منتشره دقیقا به همان شیوه ای است که توسط تازه ترین برنامه تجاری آیفون ارائه شده و در آن افرادی را نشان می دهد که در شرایط تقریبا یکسانی از لومیا ۹۲۵ استفاده می کنند و بدیهی است که این کار، بیشتر برای به استهزا گرفتن و به نوعی تلافی برنامه تجاری اپل انجام شده است.

نوکیا در این برنامه مقایسه همه جانبه ای را از تصاویر گرفته شده در شرایط نور کم توسط دوربین های لومیا ۹۲۵ و آیفون ۵ انجام داده و نشان می دهد که گوشی لومیا، به دلیل وجود تثبیت کننده نوری تصویر که استفاده از سرعت شاتر طولانی تر را قادر می سازد، بهتر به نظر می رسد.

دانلود کلیپ

در حالی که این مقایسه، کاملا خوب به نظر می رسد و کار بزرگی در نشان دادن قابلیت های دوربین لومیا ۹۲۵ انجام داده، پیغام شروع این ویدئو گیج کننده می باشد. "هر روز تصاویر بیشتری با آیفون نسبت به دیگر گوشی ها گرفته می شود. اما در نوکیا ما علاقمند به ایجاد کیفیت هستیم نه کمیت." در ابتدا، به نظر می آید این یک بیانیه ی محکم از شرکتی است که گوشی ای با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی ساخته، اما با پیش رفتن در ویدئو، نمی توان پیغام نوکیا را در اینجا به خوبی درک کرد. آیا منظور این است که آن ها بهتر هستند زیرا نسبت به آیفون، افراد کمتری از گوشی نوکیا استفاده می کنند؟ اصلا کیفیت و کمیت با تعداد افرادی که از یک دستگاه استفاده می کنند، چه ارتباطی دارد؟

بسیار خوب می شود اگر نوکیا به روشن کردن این موضوع بپردازد و منظور خود را واضح تر بیان نماید. در غیر اینصورت می توان نتیجه گرفت که این ویدئو نیز از دیگر تلاش های نامناسب جهت بی ارزش کردن اپل خواهد بود و اینجاست که باید بگوییم حداقل سامسونگ در تبلیغات خود بسیار بهتر و باارزش تر عمل کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه