مقایسه گلکسی نت های 2013 Galaxy Note 3 و 2012 Galaxy Note 2 سامسونگ

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

با اعلام انتشار Galaxy Note 3 توسط سامسونگ، مالکان Note 2 احتمالا مشتاق دانستن دلیل این همه سر و صدا هستند. آیا ارتقا به این مدل جدید ارزش دارد؟ و یا باید همچنان از مدل قدیمی استفاده کرد؟ اجازه دهید در این تصمیم به شما کمک کنیم، در اینجا مقایسه ای از خصوصیات و ویژگی های مدل ۲۰۱۳ از Galaxy Note 3 با ۲۰۱۲ از Galaxy Note 2را برای شما فراهم کرده ایم. با ما همراه باشید...

اندازه


این دو فبلت دارای ارتفاع یکسانی می باشند. سامسونگ در مدل جدید خود بر روی ساخت کم پهناتر و همچنین باریک تر تمرکز کرده است. ما همیشه از بزرگ تر ساخته شدن صفحه نمایش های یک محصول خوشحال خواهیم شد. این درست کاری است که سامسونگ در این مدل جدید ایجاد کرده است.

وزن


از دیگر بخش های ارتقا یافته مدل جدید، وزن آن است که حدود ۷ درصد سبک تر از Galaxy Note 2 شده است.

جنس بدنه


این بخش از ویژگی های جالب Note 3 است که آن را تا به حال ندیده بودیم. سامسونگ پوشش پلاستیکی براق خود را که در Note 2 دیده می شود، با یک چرم مصنوعی جایگزین کرده است. درست است که این پوشش نیز نوعی پلاستیک است، اما حداقل در ظاهر پلاستیکی به نظر نمی رسد.

صفحه نمایش


این بخش می تواند یکی از دلایل اصلی برای ارتقا به این مدل باشد. صفحه نمایش Note 3 حدود هفت درصد بزرگ تر از مدل قدیمی می باشد. صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی آن همچنین دارای رزولوشن بسیار بالاتری به همراه ۱۲۵ درصد تعداد پیکسل بیشتر جهت ارائه نمایش لذت بخش تر می باشد.

پردازنده


کاربران با عملکرد نُت 2 (Note 2) مشکل چندانی نداشته اند، بنابراین احتمال وجود مشکل خاصی در پردازنده گِلکسی نُت 3 (Note 3) بسیار بعید به نظر می رسد. نسخه LTE این محصول دارای پردازنده پرسرعت Snapdragon 800 بوده در حالی که نسخه HSPA+ آن از پردازنده هشت هسته ای Exynos سامسونگ استفاده می کند. می توانیم به این دستگاه به عنوان یکی از سریع ترین گوشی های همراه سال ۲۰۱۳ نگاه کنیم.

رم


مقدار ۲ گیگابایت رم موجود در گِلکسی نُت 2 (Note 2) بیش از نیاز به نظر می رسید. و اکنون مقدار ۳ گیگابایت دیده شده در Note 3 گزینه بسیار مناسبی در اسمارت فون های حال حاضر است.

فضای ذخیره سازی


ظاهرا سامسونگ ظرفیت ۱۶ گیگابایت را از گوشی جدید خود حذف کرده، و انتخاب های کاربران را به ۳۲ و ۶۴ گیگابایت محدود کرده است. با توجه به محدودیت استفاده از برنامه های سامسونگ در مدل ۱۶ گیگابایتی Galaxy S4، این تصمیم عاقلانه به نظر می رسد.

باتری


Note 2 دارای طول عمر باتری فوق العاده ای است اما این برتر بودن فقط تا قبل از قرار دادن ظرفیت باتری Note 3 در کنار آن به چشم می آید. باتری گِلکسی نِت 3 (Note 3) دارای ظرفیت اندکی بیشتر می باشد اما همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، این گوشی صفحه نمایش بزرگ تری نیز دارد. نتیاج این باتری در عملکرد دنیای واقعی می تواند جالب باشد.

دوربین


دوربین پشت Note 3 نیز دستخوش ارتقا شده و همانند Galaxy S4 به مقدار ۱۳ مگاپیکسل رسیده است. هر چند همانند عمر باتری، اعداد بیان کننده تمامیِ داستان نمی باشند. بنابراین در انتظار بررسی های بیشتری از دوربین Note 3 باشید.

ارتباطات بی سیم


این بخش از مقایسه تقریبا بیهوده به نظر می رسد، زیرا امروزه تقریبا تمامی اسمارت فون های پیشرفته از شبکه پرسرعت LTE پشتیبانی می نمایند. تنها استثنای بزرگ این رده، Nexus 4 می باشد.

نرم افزار


Note 3 تازه ترین ورژن اندروید را در خود اجرا می کند (حداقل تا زمانی که نسخه اندروید 4.4 Kit Kat ارائه شود)، اما Note 2 نیز در آینده ای نزدیک به نسخه ۴.۳ ارتقا خواهد یافت.

مهم تر از نسخه اصلی جلی بین، نرم افزار افزوده شده توسط خود سامسونگ است. درست همانند Galaxy S4، مدل Note 3 نیز مملو از لیست طولانی از نرم افزارها می باشد. اما در حالی که رابط TouchWiz موجود در GS4 غیر ضروری به نظر می رسد، می خواهیم در مورد رابط مذکور در Note 3 مثبت بیاندیشیم.

دلیل این مثبت اندیشی تنها مربوط به S Pen می باشد. سامسونگ با افتخار به ارائه قلمی همراه با محصولات نوت خود پرداخته است و این قلم قطعا در Note 3 بهتر شده است. نرم افزاری در این مدل برای ایجاد مجموعه ای مملو از داده های ذخیره شده وجود دارد، شما می توانید چندین نمونه از برنامه ها را به طور همزمان اجرا کنید، و همچنین به سادگی قادر به یادداشت کردن نکات خود بر روی صفحه نمایش خواهید بود. این ویژگی ها همگی بر پایه S Pen می باشند و رابط TouchWiz این دستگاه را به چیزی فراتر از یک قطعه پلاستیکی تبدیل می کند.

نتیجه گیری

همانطور که همیشه به نظر می رسد، مدل جدید بهتر است. حتی با اینکه ما اطلاعات کمی از Note 3 پس از رونمایی از آن داریم، می توانیم با اطمینان، برتری آن را تایید کنیم. صفحه نمایش بزرگ تر و واضح تر، دستگاه سبک تر و فشرده تر، عملکرد سریع تر و ویژگی های نرم افزاری جدیدتر همگی گواه بر این ادعا است.

بنابراین سوالی که پیش می آید این است که آیا ملاحظات کیفیتی این محصول جدید با قیمت آن در توازن می باشد. اگر شما در میانه قرارداد دو ساله خود با Note 2 قرار دارید، پرداخت هزینه اضافی جهت ارتقا به Note 3 خیلی خوشایند نمی باشد. اگر شما همچنین در پی پرداخت قیمت پایین تر برای Note 2 می باشید، نیز کمی تصمیم گیری برایتان دشوارتر است.

بنابریان ما نمی توانیم پاسخ چنین سوالاتی را برایتان پیدا کنیم تا زمانی که Note 3 را به صورت دقیق از لحاظ خصوصیات بررسی کنیم. اما در حال حاضر و با دانسته های فعلی به نظر می رسد که مدل جدید می توان یک به روز رسانی خوب باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه