عرضه دو اسمارت فون سری F مجهز به قابلیت 4G LTE از سوی کمپانی ال-جی LG

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


عرضه دو اسمارت فون سری F مجهز به قابلیت 4G LTE از سوی کمپانی ال-جی LG

کمپانی ال.جی اسمارت فون جدید خود از خانواده F را تولید کرده و شرط بسته است که قابلیت 4G LTE برای ترغیب مشتریان به این اسمارت فون جدید کافی می باشد. F7 و F5 خط تولید جدید تلفن های آندرویدی کمپانی ال.جی را نمایش می دهند که جایگاهی مابین گوشی های کمتر پیشرفته ی سری L (تنها با 3G) و پرچمدار این کمپانی، یعنی سری G خواهد داشت. سری F، با توجه به تقاضای رو به رشد تلفن های 4G LTE، مخصوصا در بازارهایی که LTE تنها عامل مهم برای عرض اندام می باشد نیز در نظر گرفته شده است.

در حالی که ال.جی برای این اسمارت فون های جدید هیچ قیمتی را اعلام نکرده است، آن ها را برای مشتریان با وضعیت مشخص مالی که اصلا خواستار فداکردن یک اتصال بی سیم سرعت بالا (به خاطر هزینه کمتر) نمی باشند، هدف گذاری کرده است. این کمپانی مالک دو اسمارت فون رقابتی، با مشخصات کمی مناسب و معقول و لمس نوری همراه با افزایش پیشرفت کمپانی ال.جی برای آندروید می باشد.

هر دو دستگاه از سه ماهه دوم سال در بازارهای اروپا، ابتدا F5 و به دنبال آن F7 در دسترس خواهند بود. همچنین از ۶ ژوئن، F7 در ایالات متحده بر روی اپراتورهای U.S. Cellular با قیمت ۹۹.۹۹ دلار همراه با ضمانت دو ساله عرضه شده است.

طراحی

این گوشی ها اصولی، اما به نظر جذاب می باشند و هر دو می توانند برنده جایزه برای طراحی نوآورانه خود شوند، به اندازه کافی خوب به نظر می آیند و شما از داشتن آنها و نمایش به دوستان خود شرمگین نمی شوید.

گوشی پیشرفته F7، دارای نمایشگر 720p با تکنولوژی IPS و اندازه نمایشگر ۴.۷ اینچ می باشد که یک دکمه فیزیکی لمسی خازنی صفحه اصلی (home) در زیر آن جای گرفته است. بدنه پشت به رنگ سفید با مشخصه یک الگوی شش ضلعی با سایه ها و فام های متنوع می باشد که یک تغییر خوب و اساسی از رنگ های ساده عمومی که در اکثر اسمارت فون ها دیده می شود نیز می باشد. همچنین طراحی آن به گونه ای است که از ماندن اثر انگشت بر روی بدنه، طوری که به وضوح قابل دیدن باشد، مانع می شود.

اما F5، دارای بدنه سفید و نمایشگر کوچکتر با اندازه ۴.۳ اینچ است. بدنه پشت دارای یک طراحی منحصر به فرد خاص خود می باشد: یک الگوی الماس-مانند ظزیف که همین امر به نماندن اثر انگشت بر روی بدنه کمک می کند.

هر دو نمایشگر رنگارنگ و شفاف می باشند. تراکم پیکسلی در F7، به طور خاص، ۳۱۲ پیکسل در هر اینچ است، در حالی که F5 کوچکتر، دارای تراکم ۲۵۶ پیکسل در هر اینچ می باشد. F7 مجهز به پردازنده سطح متوسط و دو هسته ای Qualcomm Snapdragon با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز است، در حالی که F5 شامل همان پردازنده اما با فرکانس کاری کوچکتر یعنی ۱.۲ گیگاهرتز می باشد.

کمپانی ال.جی بخش مالی را برای F5 و F7 هدف قرار داده است، به گونه ای که نه به طور خاص سنگین هستند و نه دارای ساختار پلاستیکی نازک و به روشنی برای دست یابی به این هدف پیش رفته اند. قالب پلاستیکی تا حد زیادی ضرورت دارد زیرا با توجه به جدا کردن بدنه برای جابجایی باتری، مورد نیاز می باشد؛ توقع اولیه ای که اغلب مشتریان از گوشی خود دارند.

به طور کلی، جا دارد که بگوییم هر دو این گوشی ها از لحاظ طراحی جذاب هستند. حالا باید ببینیم که در بحث عملکرد، چه چیزهایی را به ما ارائه می دهند.

مشخصات

ال.جی در ساخت این گوشی ها، یک کار خوب انجام داده است و ویژگی های شاخصی که در اسمارت فون اپتیموس Gیافت می شود را به F7 و F5 نیز افزوده است.

بر روی هر دو، رابط کاربری بهبود یافته ال.جی ارائه می شود که به صورت ماهرانه بهتر از آندروید اجرا می گردند.

یکی از ویژگی های کلیدی اپتیموس G، وجود کلید Q slide می باشد که به کاربر اجازه می دهد بطور همزمان دو برنامه مختلف را اجرا کند. شما می توانید برنامه ها را به یکی از دو حالت، در کنار هم (side-by-side) یا یک برنامه در بالای برنامه دیگر، در حالی که اولی اندکی واضح تر است نیز اجرا نمایید.

F5 و F7 هر دو دارای نسخه به روز شده ی Q slide می باشند که برنامه قادر است با دستگاه پخش ویدئو، مرورگر، ماشین حساب، یادداشت و تقویم کار کند. علاوه بر این، کاربران می توانند بر روی ویدئو های ذخیره شده در تلفن زوم نمایند که این یکی دیگر از ویژگی های مهم از اپتیموس G می باشد.

نشانه هایی وجود دارد که ال.جی این اسمارت فون ها را برای کاربران کم سن و سال و سالمند مورد هدف قرار داده است. این کمپانی بر روی اسمارت فون های سری F، مشخصه safety care را ارائه می دهد که اگر کاربر یک منطقه خاصی را ترک نماید، یا دچار اتفاقی شده باشد، می تواند هشداری را برای دیگر اعضای خانواده بفرستد. با شماره تماس ۱۱۹، یک پیام متنی فوری به اعضای اختصاصی خانواده ارسال خواهد کرد.

بر روی هر دو، سیستم عامل آندروید JellyBean 4.1.1 اجرا می شود. هر دو شامل حافظه آنبورد ۸ گیگابایتی، کارت microSD با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی به منظور افزایش فضای ذخیره سازی می باشند.

F7 دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی با کیفیت ضبط ویدئو 1080p، در پشت و یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو می باشد. همچنین دارای رم ۲ گیگابایتی و باتری با ظرفیت ۲۵۴۰ میلی آمپر بر ساعت است و گزارش شده که طول عمر باتری برای مدت زمان مکالمه نیز ۱۳ ساعت خواهد بود.

F5 دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو می باشد و از رم ۱ گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

هر دو گوشی، تکمیل کننده ی دیگر محصولات تولیدی ال.جی هستند و گزینه جذابی در میان اسمارت فون های مجهز به LTE می باشند. بی شک، F5 ارزانتر خواهد بود و خرید آن بهترین شانس برای موفقیت است. در واقع، ال.جی، F5 را با عنوان "نان و کره (bread and butter)" در نظر گرفته است و انتظار دارد تعداد بالایی از این گوشی را به فروش برساند. در حالی که ال.جی به همان اندازه ی نام های تجاری معروف مانند iPhone یا Galaxy S، برند کاملا موفقی ندارد، ولی دارای موفقیت اندکی در بخش مالی بازار است و هر دو F5 و F7 به این روند باید ادامه دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه