مقایسه LG G2 با گلکسی Galaxy S4 : رقابتی جدی میان ال.جی و سامسونگ

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

بازار گوشی های هوشمند پیشرفته به آسانی قابل نفوذ نیست. در طی این سال ها ال.جی به تولید چندین گوشی قدرتمند پرداخته که از جمله شامل دوقلوهای شناخته شده با عنوان نکسوس۴ و اپتیموس جی است. اما این کمپانی معمولا همانند اپل و سامسونگ، یکسان عمل نمی کند. آیا هر مقدار از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری قادر به تغییر وضعیت این کمپانی و یک جهش بزرگ تر در بازار اسمارت فون ها خواهد بود؟ بیایید با مقایسه LG G2 جدید و Galaxy S4 سامسونگ به جواب این سوال برسیم.


اندازه

گوشی G2 بزرگتر می باشد اما ال.جی موفق به قرار دادن یک صفحه نمایش وسیع تر بر روی سطحی شده است که تنها اندکی بزرگ تر می باشد. این گوشی تنها یک درصد بلندتر و پهن تر از GS4 است و این تفاوت اساسا قابل چشم پوشی می باشد. با این حال G2 به مقدار ۱۳ درصد ضخیم تر از گوشی سامسونگ است.


وزن

G2 همچنین ده درصد سنگین تر از پرچم دار گوشی های سامسونگ می باشد.


ساختمان و بدنه

پلاستیک مورد علاقه هر دو کمپانی است. اما داستان واقعی در این بخش مربوط به محل قرارگیری دکمه های G2 می باشد. تنها دکمه های فیزیکی بر روی این گوشی، بر روی قسمت پشت آن درست در زیر دوربین قرار گرفته است. این ویژگی می تواند حرکت مفیدی در کاربردهای واقعی به حساب بیاید.


صفحه نمایش

از بخش های بسیار تاثیر گذار، صفحه نمایش G2 خواهد بود. انتقال دکمه ها از کناره به قسمت پشت گوشی، به ال.جی در به حداقل رساندن قاب گوشی خود کمک کرده است. ما نمی خواهیم در اینجا به توصیف کامل صفحه نمایش لبه به لبه ال.جی بپردازیم اما این نمایشگر نزدیک ترین چیزی است که تاکنون دیده ایم.

هر دو گوشی دارای رزولوشن 1080p هستند که موجب وضوح فوق العاده بر روی هر دو صفحه نمایش شده، هر چند گوشی GS4 به لحاظ فنی دارای اندکی تراکم پیکسلی بیشتر است.

آیا به مقدار بزرگی صفحه نمایش G2 علاقمند شده اید؟ گوشی Galaxy S4 به شما ۹۲ درصد از سطح صفحه نمایش را ارائه می دهد.


پردازنده

G2 عضو اولین دسته از گوشی هایی است که دارای پردازنده Snapdragon 800 کوالکام می باشد. اما اشتباه نکنید، هر دو گوشی توان بیش از ۹۹.۹ درصد را تامین می کنند.


رم

هر دو گوشی در خود ۲ گیگابایت رم را پشتیبانی می نمایند.


فضای ذخیره سازی

وبسایت ال.جی برای این گوشی خود تنها مدل ۳۲ گیگابایت را معرفی کرده است اما در خبرهای مطبوعاتی این کمپانی همچنین به مدل ۱۶ گیگاباتی G2 نیز اشاره شده است. برخلاف Galaxy S4 هیچ اسلات کارت microSD در گوشی G2 دیده نمی شود.


ارتباط بی سیم

G2 از LTE پیشرفته پشتیبانی می کند که احتمالا هنوز به آن دسترسی ندارید. سامسونگ نیز به ارائه مدل LTE پیشرفته GS4 پرداخته اما مدل استاندارد آن، LTE سریع تر را پشتیبانی نمی کند.

حتی اگر شما مشترک LTE استاندارد نیز باشید، جای نگرانی وجود ندارد. اما از زمانی که حامل شما از آن پشتیبانی نماید، هنگام عدم دسترسی به وای-فای، احتمالا بسیار سریع خواهد بود.


باتری

مهندسان ال.جی یک باتری با ظرفیت بسیار بالا را در G2 قرار داده اند. ما منتظر اعلام رسمی عمر باتری گوشی هستیم اما طبق اظهارات ال.جی این باتری آماده فراهم کردن یک روز کامل برای کار و یا بازی توسط گوشی مذکور است.


دوربین

این یکی دیگر از بخش های جذاب است. دوربین G2 دارای رزولوشن چشمگیری است اما همچنین از ترکیب تثبیت کننده تصویر نوری برای کمک به جلوگیری از اثرات لرزش دوربین استفاده می کند.


نرم افزار

هر دو گوشی اندروید ۴.۲.۲ را اجرا می کنند و هر کدام نیز دارای رایط کاربری سفارشی خود هستند. ما با رابط ال.جی بر روی اپتیموس جی خیلی تحت تاثیر قرار نگرفتیم اما این کمپانی این بار حداقل یک ویژگی جالب را به رابط خود افزوده است: ویژگی KnockOn به شما اجازه خاموش و روشن کردن نمایشگر گوشی تان را با دوبار ضربه زدن بر روی نمایشگر می دهد. گاهی اوقات چنین ویژگی های کوچکی نیز موجب جذابیت اسمارت فون ها می شوند.

از میان دیگر ویژگی های نرم افزاری در دسترس در G2، ویژگی زوم صوتی را داریم که به شما اجازه کنترل منابع صوتی با سه میکروفون داخلی که هنگام ضبط ویدئو تقویت می شوند، را می دهد. ویژگی لینک متون نیز ظاهرا موجب انتقال ساده تر متون از یک برنامه به دیگری می شود و حالت مهمان نیز به شما اجازه ایجاد یک پروفایل محدود را به عنوان مثال برای کودکی که گوشی شما را قرض گرفته، می دهد.


نسخه Google Play

ترکیب اندروید با Galaxy S4 و HTC One در نسخه های Google Play آن ها بسیار جالب بوده، اما ال.جی در این زمینه چیزی اعلام نکرده است.


اینفرارد

هر دو گوشی دارای بلستر IR هستند. به احتمال زیاد تنها موردی که از این ویژگی برای آن استفاده خواهید کرد، در تبدیل گوشی خود به کنترل از راه دور تلویزیون می باشد. این ویژگی مفیدی می باشد اما احتمالا برای اکثر خریداران خیلی تاثیرگذار نخواهد بود.


NFC

هر دو گوشی شامل تراشه های ارتباط میدان نزدیک هستند.


سیستم صوتی Hi-Fi

در این قسمت ال.جی یک امتیاز دریافت می کند، زیرا گوشی G2 آن سیستم پخش ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتزی Hi-Fi خود را به رخ می کشد. این ویژگی مفید است اما به یاد داشته باشید اگر فایل های صوتی شما دارای کیفیت بالای یکسانی باشند، این ویژگی احتمالا هیچ تفاوت خاصی ایجاد نخواهد کرد.


چرخه انتشار

G2 به تدریج در سراسر جهان در یکی دو ماه آینده عرضه خواهد شد. Galaxy S4 نیز از ماه آوریل در بازارها موجود بوده است.
ضمنا قیمت گذاری این مدل ها نیز بسته به حامل ها متفاوت می باشد.


خلاصه

آیا ال.جی می تواند راه خود را در لیگ اسمارت فون های فوق العاده باز کند؟ هنوز برای پاسخ دادن به این سوال بسیار زود است. اما G2 دارای اجزای به اندازه کافی امیدوار کننده ای است که مورد توجه قرار گیرد. متاسفانه ممکن است زمان کوتاهی تا هنگام نمایش G2 در قفسه های فروشگاه ها طول بکشد و این زمان ممکن است موجب از دست رفتن برخی از جلوه های این گوشی شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه