پرده برداری کمپانی ال جی از تبلت LG G Pad 8.3 با رزولوشن Full HD

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


پرده برداری کمپانی ال جی از تبلت LG G Pad 8.3 با رزولوشن Full HD

الجی اولین تبلت G Pad 8.3 را معرفی کرده و مدعی است که این تبلت اولین تبلت ۸ اینچی با صفحه نمایش full HD است.
آیا از انتظار و شنیدن شایعات طولانی مدت در مورد مینی آیپد با صفحه نمایش Retina خسته شده اید؟کمپانی الجی تنها تبلت LG G Pad 8.3 را معرفی کرده است. ما نمیدانیم که آیا این تبلت از تبلت قبلی LG یعنی 2011’s Optimus Pad بهتر عمل خواهد کرد یا خیر، اما با این وضعیت بازار G Pad نمی تواند به عنوان اولین تبلت ۸ اینچی با صفحه نمایش Full HD شانس خود را از دست بدهد.

مشخصات و ویژگی ها

تبلت G Pad 8.3 دارای صفحه نمایش ۸.۳ اینچی شگفت انگیزی می باشد. ویژگی بسیار خوب این تبلت رزولوشن آن است: کمپانی کره ای رزولوشن ۱۹۲۰*۱۲۰۰ را در این ابعاد به کار برده است. و به تعداد بی سابقه ایی برای تبلتی با این سایزبه یعنی ، ۲۷۳ پیکسل در هر اینچ رسیده اند(نکسوس 2013 Nexus 7 دارای ۳۲۳ پیکسل دراینچ می باشد ، اما سایز آن به صورت تنها ۷ اینچ است) .
در نگاه اول، به نظر میررسد G Pad مانند مدل قبلی LG دارای طراحی شفاف و براقی و مجموعه خوبی از مولفه ها می باشد. وزن این تبلت تنها ۳۳۸ گرم بوده و همچنین به دنبال آن ضخامت آن تنها ۸.۳ میلیمتری می باشد. لازم به ذکر است که این تبلت از مینی آیپد و گلکسی Note 8.0 اندکی ضخیم تر است، اما هیچکدام از این تبلت ها رویکرد صفحه نمایش با رزولوشن بالا را ندارند.
همچنین تبلت ال جی بسیار قدرمند است و پردازنده قدرتمند کوالکوم Snapdragon 600 در خود جای داده است. ۲ گیگابایت حافظه RAMو ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (بدون microSD روی برد) و یک باتری قدرتمند ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت برای برجسته کردن سخت افزار نیز در این تبلت به کار رفته است.

 

 

نرم افزار

تبلت G Pad 8.3 اندروید ۴.۲.۲ را اجرا می کند، و به همراه رابط کاربری رسمی (سفارشی) الجی در صدر قرار می گیرد. الجی مشابه گوشی های هوشمند G2 نسل بعدی ، چند ویژگی منحصر به فرد Slide Aside ،off-screen ، QSlide ، KnockOn که بعدا در بررسی این تبلت به آن خواهیم پرداخت نیز به آن اضافه شده است.
تا هنگامی که زمان ارائه شدن این محصول اعلام شود ، نمی توانیم بگوییم که آیا این این ویژگی ها را کاربر تجربه خواهد کرد یا نه؟!
ال جی هنوز هیچ قیمتی را اعلام نکرده است اما این کمپانی بیان کرده است که تبلت G Pad 8.3 به صورت جهانی درنمایشگاه Q4 عرضه خواهد شد. در نگاه دوم، ممکن است که پس از همه اینها این تبلت بعد از عرضه مینی آیپد Retina نتواند بر آن غلبه کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه