گوشی موبایل چینی اپل ایفون 5 اما پور قدرت و باور نکردنی

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

گوشی آیفون 5 چینی با سیستم عامل اندروید

گوشی آیفون 5 چینی با سیستم عامل اندروید

آیفون 5 را شاید بتوان جدیدترین نسخه‌ی گوشی هوشمند شرکت Apple دانست. اما باید اشاره کرد که با توجه به قیمت بسیار بالای نسخه‌ی اصلی، ما به شما طرح اصلی چینی را پیشنهاد می‌کنیم که دارای سیستم عامل هوشمند اندروید نسخه‌ی 4.0.4 با قابلیت ارتقاء است. کیفیت سخت افزارهای این نسخه به قدری است که می‌توان آن را قابل رقابت با نسخه‌ی اصلی دانست. پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با قدرت 2 گیگاهرتز، حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی، رزولوشن فوق العاده بالا، دوربین 5 مگاپیکسلی و امکانات ارتباطی استندارد مطابق نسخه‌ی آیفون 5 از دیگر امکانات این گوشی آیفون 5 چینی درجه یک (Grade A++) می‌باشد.


ظاهری کاملاً مشابه آیفون 5 اصل

آیا می‌خواهید یک گوشی آیفون 5 چینی با سیستم عامل اندروید که از نظر ظاهری (حجم، وزن، اندازه و شکل) دقیقاً معادل نسخه‌ی اصلی است، داشته باشید؟ می‌دانیم که بروی اندروید نرم افزارهای هوشمند و پیشرفته‌ی بسیاری نصب خواهد شد که به نوعی می‌تواند به قابلیت‌های گوشی طرح اصل شما بیافزاید. باور کنید که تشخیص کپی بودن این ایفون 5 بسیار سخت است. حتی منوی تمامی قسمت‌های آن دقیقاً از مدل اصلی تبعیت می‌کند.

گوشی طرح آیفون 5

در پشت گوشی مشابه آیفون 5، علامت اپل و کالیفرنیا حک شده است و به همراه شارژر، هدفون، کابل USB، بسته بندی شیک و همراه با کاتالوگ ارسال می‌گردد.

صفحه لمسی این گوشی طرح اصل، از نوع حرارتی با حساسیت بسیار بالاست و شما نرمی را در کار کردن با آن حس خواهید کرد. در کنار آن کیفیت بدنه این گوشی متشکل از پلاستیک درجه یک و فلز دقیقاً تداعی کننده‌ی آیفون 5 اصل می‌باشد. پس از نظر ظاهری شما یک ایفون 5 دارید.

شما قابلیت نصب هر نوع نرم افزار و بازی اندرویدی را بر روی این گوشی دارید و اجرای فیلم‌ها با کیفیت HD و Ful HD صورت می‌گیرد. این گوشی دارای سخت افزاری فراتر از تصور شماست؛ پردازنده‌ی 4 هسته‌ای و Ram یک گیگابایتی

گوشی آیفون 5 چینی با سیستم عامل اندروید

دو عدد دوربین با کیفیت بسیار بالا

گوشی آیفون 5 اندروید، همراه با دو دوربین جلو عقب است، که دوربین جلویی حکم WebCam را داراست و دارای کیفیت 1.2 مگاپیکسل می‌باشد. همچنین دوربین پشت که برای فیلمبرداری و عکس‌برداری تعبیه شده است (به همراه قابلیت تمرکز و Zoom و Focus) دارای کیفیت 5 MP می‌باشد و عکس‌های با اندازه‌ی 2592×1944 پیکسل را برای شما تهیه می‌کند!

شبکه‌های ارتباطی

با گوشی آیفون 5 با سیستم عامل اندروید دنیا در دستان شماست. شما می‌توانید با استفاده از فناوری WiFi از شبکه‌های مختلف از جمله شبکه اینترنت استفاده کرده. علاوه بر آن حتی برای اتصال به اینترنت می‌توانید از فناوری GPRS یا EDGE که موجود در سیم کارت شماست استفاده کنید (همان اینترنت همراه سیم کارت، که همینک تمامی اپراتورهای تلفن همراه از آن پشتیبانی می‌کنند). با استفاده از فناوری Bluetooth هم به راحتی می‌توانید اقدام به دریافت و ارسال پرونده (موسیقی، عکس، تصویر و …) و اطلاعات بین دستگاه‌های مختلف کنید.

iPhone 5 اندروید

ضمانت و تعویض

یکی از دغدغه‌های خریداران عزیر، بحث ضمانت است که اولاً قبل از ارسال کالا برای شما گوشی ایفون 5 با سیستم عامل اندروید به صورت کامل تست خواهد شد تا مشکلی برای شما بوجود نیاید. دوماً، شما به مدت 3 ماه فرصت دارید تا در صورت ایجاد مشکل با این گوشی، آن را به پشتیانی ارجاع داده تا تعویض برای شما انجام گیرد. ضمانت 3 ماهه توسط فروشگاه تضمین می‌گردد.

قیمت : 400هزار تومان/امیر حسین


نظرات شما عزیزان:

ایمان
ساعت12:17---30 مرداد 1392
سلام داش امیروبت محشره حسابی خوشم اومدبابت نظری که هم گذاشتی ممنون.لینکت کنم؟اگه خواسی برام نظربذار.فدات شم
پاسخ:سلام داداش ایمان جون ممنون بهم سر زدی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 30 / 5 / 1392برچسب:,

] [ 12:5 قبل از ظهر ] [ امیر حسین قاسمی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه